Dziennik Mateusza Lesia

Nasz kolega Marcin, mieszkający na co dzień w Świdnicy, przyjechał na 3 dni do Krakowa (27-29.05). Z chłopakami z Małopolski zorganizowaliśmy mu pobyt w stolicy Małopolski. Każdy z naszej 4-ki miał swoją funkcję i jeden z dni do oprowadzenia Marcina wraz jego mamą po Krakowie i okolicach.

W poniedziałek Maksym zabrał  Marcina na pieszą wycieczkę po mieście oraz na zwiedzanie Wawelu – pieszo to wędrował Maksym a Marcin na wózku!

We wtorek Jakub, Patryk i ja - Mateusz mieliśmy się spotkać w hotelu taty Kuby, gdzie zamieszkali nasi goście - już o 9 rano. W planie na ten dzień było Krakowskie ZOO ale pogoda, która pozostawiała wiele do życzenia nie pozwoliła na to a w planie awaryjnym były podziemia sukiennic. I znowu wpadka bo wszystkie bilety były wcześniej zarezerwowanie... Ale kraków oferuje wiele jeszcze ciekawych miejsc. Genialnym planem Kuby było pójść na słynne krakowskie lody a później do muzeum techniki gdzie miło spędziliśmy prawie 2 godziny, oglądając samochody PRL-u, starą zajezdnię tramwajową ,stare maszyny drukarskie i co ciekawe mogliśmy na własne oczy zobaczyć i przeprowadzić Fizyczne doświadczenia na temat koła!!! Co dla nas kolarzy a i dla Marcina-wózkersa było nie lada gratką. Wracając już do hotelu zabraliśmy Marcina i jego mamę na "Mały Rynek", na słynne i smaczne zapiekanki.

Pogoda nas specjalnie nie dopieszczała ale nie padało na szczęście więc mogliśmy spokojnie mimo chłodu spacerować ulicami Krakowa. Potem Marcin z mama poszli na obiad a my musieliśmy  do swoich obowiązków.  Cała nasza 4-ka odywałą właśnie w Krakowie zgrupowanie sportowe przed Mistrzostwami Polski, więc pracy mieliśmy bardzo dużo.W środę Marcin zwiedził kopalnie soli w Wieliczce i wieczorem wyruszył Link-Busem do Wrocławia i dalej do domu w Świdnicy.

Czy spełniłem marzenie?  Oczywiscie, że tak!

Mateusz Leś

Imieniny obchodzą
Agapit, Bogusława, Bronisław, Bronisz,
Helena, Ilona, Klara, Tworzysława

Do końca roku zostało 136 dni.
Zodiak: Lew

Licznik odwiedzin

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter